Marec je že. Marec!
… Naj bi bil mesec novega upanja. Brstenja. Novih idej… Pa se je konec februarja svet postavil na glavo. Ampak ne glede na vse… potrebno se je boriti.
Glede na to, da je blog moja osebna izpoved, prepričanje… da je blog – jaz, ne morem mimo tega. Mislim, da se dogajanje v Evropi tiče nas vseh in vsi smo prizadeti. Vsi, upam, pomagamo po najboljših močeh in si želimo boljši jutri… za nas vse… upati moramo in tega nam ne more vzeti nihče.
In tako… In zato… mi delamo naprej, delamo kar znamo najboljše…
Napise. Svetlobne napise.
In ker hočemo vedno biti malo drugačni… želimo naše izdelke, naše svetlobne napise našim strankam tudi pokazali. V interesu vseh je, da stranka vidi podoben izdelek, kot si ga je zamislila.
Pogosto pa se zogodi, da stranki predlagamo zamisel, na katero prej niti ni pomislila. Ali pa se zgodi, da ima vizijo, pa ne ve kako jo izvesti… Res je, da papir (sem še ”stara šola”) prenese marsikaj, mi pa moramo te želje, ideje, zahteve… uresničiti in udejanjiti. Včasih je težko… potrebno je delati kompromise…
Različni materiali, različne barve…usklajevanje je ključno, a res se potrudimo. Za stranko si radi vzamemo čas. Veseli smo, če stranka pride čisto na začetku in najdemo rešitev skupaj. Veseli smo, če pride na koncu, ko misli, da rešitve več ni, a najdemo izhod.
Zato smo se lotili izdelati določene izdelke, da je komunikacija lažja. Na ta način enostavno pokažemo, kaj vse znamo in kaj vse lahko.
Svetlobni napisi, ki svetijo naprej
Svetlobni napisi – čez dan so črni, ponoči, ko svetijo, so beli – to je čar black and white akrilnega stekla!
Svetlobni napisi, ki svetijo nazaj – t.i. “HALO” efekt
In svetlobne samostoječe črke še malo drugače – bolj RETRO!
In še in še…
…
Pri vsem tem pa svetlobne napise, glede na namembnost in uporabnost spremljajo različni materiali. Od velikosti in montaže je odvisno kakšna bo izvedba, kateri materiali se bodo uporabljali… Opisa kakšnih večjih svetlobnih napisov, se lotimo enkrat v prihodnjih javljanjih…
V glavnem…veliko vemo, ampak vedno smo se pripravljeni od strank tudi kaj naučiti. Interakcija je premo-sorazmerna. Izpopolnjuje nas. Upam, da zadovolji tudi naše stranke.
Zato pa za naše naročnike in obiskovalce (ter našo dušo) počasi sestavljamo SHOWROOM!